środa, 4 lutego 2015

Liebster Award!

Mam nominację! Nie spodziewałam się tego tak szybko x3 W sumie to o samym istnieniu czegoś takiego dowiedziałam się dopiero kiedy zaczęłam czytać blogi o CL, a miałam z blogami do czynienia już kilka lat temu. Coś mnie w żuciu widocznie ominęło xD Wracając do tematu, odpowiadam na pytania Agi z http://dunbarka10.blogspot.com ^^

1. Jakie masz pasje?
    Cóż, jestem furry, więc moją pasją są wilki, co chyba stało się dość widoczne poprzez ten blog. Oprócz tego Japonia x3

2. Ulubiony film\filmy?
    Ciężko odpowiedzieć... Chociaż w sumie - Ookami kodomo Ame to Yuki (wilcze Dzieci, ale to animowane, nic innego nie wymyślę xp)

3. Masz jakichś wrogów?
    Chyba tylko osoby, których z wzajemnością nienawidzę :D I z reala i z blogów.

4. Na jakie witryny społecznościowe zaglądasz codziennie?
    Deviantart, facebook

5. Ulubiona pisarka\bloggerka?
    Myślę że Brie. Tu też nic innego nie wymyślę xD

6. Która to Twoja nominacja na tym blogu?
    Pierwsza *v*

7. Znienawidzony przedmiot (szkolny)?
    Jakiegoś konkretnego nie mam, ale biorąc pod uwagę moją szkołę i nauczycieli to będzie to WF i Angielski ;-;

8. Średnia na półrocze?
    Nie mam zielonego pojęcia, ale między 4 a 5 x3

9. Ulubiony dzień tygodnia?
    Sobota

10. Dlaczego piszesz bloga?
    Musiałam wylać z siebie zamiłowanie do swojej postaci i Kodu, które z jakiegoś powodu kocham łączyć w jedną, spójną całość x3

11. Lasy vs. łąki?
    Lasy.


No dobra, jeszcze jedna nominacja, od Lavonii :>  witajwlyoko.blogspot.com

1. Największe hobby?
    Rysowanie ^^
2. Ulubione dzikie zwierzę?
    Wilk, rzecz jasna x3
3. Co sądzisz o produktach typu "Zniszcz ten dziennik"?
    A szczerze powiedziawszy to nie wiem o tym praktycznie nic, tak więc tu się nie wypowiem.
4. Jak reagujesz na creepypasty i straszne historie? Lubisz je słuchać?
    Słucham, słucham x3 Niestety mało, bo mam słabe nerwy ;w; "Dom bez końca" *.*
5. Najgorsza postać i odcinek Kodu Lyoko i dlaczego?
    LAURA. Laura, nienawidzę. Nie nazwałabym jej najgorszą, raczej tą, kórej najbardziej nie lubię, ale Laura. Jest wredna, wścibska, wtrynia nos w nie swoje sprawy i obraża grupę. Chamska - jednym słowem. Odcinek...? Nie mam pojęcia. Ale pewnie byłby z pierwszej serii (dzieląc na pięć).
6. Wolisz życie z dala od ludzi, na łonie natury, czy spędzone w wielkim mieście?
    Na pewno to pierwsze, nie lubię ludzi, jakkolwiek by to nie zabrzmiało, ale z drugiej strony w mieście są rzeczy, które są mi potrzebne choćby do "spełniania" mojego hobby.
7. Odróżniasz Pepsi od Coca Coli?
    Jakoś nie specjalnie.
8. Ulubiona książka (max. 3) i dlaczego?
    Drżenie (trzy tomy, moja tematyka)
9. Plusy i minusy szkoły? (szczerze!)
    Można spotkać mnóstwo świetnych ludzi, czasem to czego się uczy jest przydatne, socjalizacja i te sprawy. A minusy? 90% tego co nam dyktują nie ma najmniejszego prawa bytu w naszych łebkach, wywiera presję, zabiera czas, w którym jak tylko by się chciało, można zrobić na prawdę coś pożytecznego i ciekawego, jest nudna, czasem prowadzi do "niechcianych" zmian charakteru i innych nieciekawych rzeczy. Człowiek staje się jak kropla w morzu, ten jak miliony innych, bo musi się dostosować do rówieśników, inaczej go oleją. Firusiowe psychologiczne wywody xD
10. Gdybyś miał/miała określić swój charakter jednym słowem, jaki byłby to wyraz?
      Szalona xD
11. Plusy i minusy prowadzenia bloga.
      Można wyćwiczyć ortografię (jestem doskonałym przykładem), dodaje pewności i wartości siebie kiedy chwalony, kreatywności, można poznać świetne osoby, pozwala "wyżyć się" na "cyfrowej kartce", kształtuje charakter. A minusy... często zdarzają się bezsensowne hejty, po jakimś czasie przeradza się to w rutynę i dochodzi do martwego punktu, przez cho np. ja często się rozleniwiam ^^"

Nominacja. Będzie ciężko.
1. http://code-yumi.blogspot.com
2. http://kodlyoko-walkazxana.blog.pl
3. http://pani-ishiyama.blogspot.com

I to jest mój koniec ;-;

Może idąc za przykładem też napiszę swoje pytania tutaj ^^

1. Czego jesteś fanem poza CL?
2. Lato czy zima?
3. Od jakiego czasu piszesz blogi? Ogólnie.
4. Ulubione zwierzę?
5. Jak spędzasz wolny czas?
6. Jakiej muzyki słuchasz?
7. Znasz w realu osobę, która również interesuje się CL?
8. Który to twój blog?
9. Piszesz jeszcze jakieś opowiadania?
10. Często oglądasz telewizję?
11. Rysujesz?

Wszystko =.= Ciężko było xD

2 komentarze:

Szablon by Selly