wtorek, 24 lutego 2015

Liebster Award 2!

Chryste Panie, co to za szaleństwo, jestem popularna xDD
No dobra, do rzeczy ^^

1. Dlaczego zacząłeś/łaś pisać bloga. Co lub kto cię cię do tego pchnęło?
    A tak jak sobie coś oglądam, anime czy cokolwiek innego, to mam zwyczaj "dodawania" sobie do wydarzeń obecności Fire i ostatecznie nie mogłam się powstrzymać, żeby to gdzieś spisać ^^ Zaczęłam nawet komiks, ale nigdzie go nie wrzucałam, bo to tylko eksperyment, potem zaczęłam jeszcze drugi, ale to po założeniu bloga (chyba nawet tego samego dnia albo następnego...)
2. Czy chciałbyś/łabyś zmienić coś w swoim blogu? Jak tak to co?
   NAGŁOWEK X.X Jest straszny... nie cierpię go, a za diabła nie chce mi się zrobić nowego... chlip...
3. Czy masz takie momenty, że chcesz te całe pisanie wyrzucić w diabły?
    Niee, raczej nie. Czasem mi się po porostu nie chce, ale to jeszcze nie ten etap, za młody blog xDD
4. Gdy wyjrzysz przez okno swojego (choć nie musi być swojego bo w końcu możesz mieć podobnie jak ja w swoim starym domu i mieć wgląd na ścianę sąsiedniego budynku) pokoju co widzisz?
    Yyy... dom sąsiadów... moje podwórko... starą pracę mojej mamy... i wielki orzech ^^
5. Jak byś siebie opisał/ła?
    Szalona ale nieśmiała, otwiera się tylko na najbliższych, całkowicie najbliższych znajomych, z wielkim poczuciem moralności, winy, sprawiedliwości. Wymagająca wobec siebie, czasem aż za bardzo.
6. Co lubisz robić w wolnym czasie?
    Rysować, wymyślać fanfiki, opowiadania, i... chyba pakować się w kłopoty, potrafię sobie tak grafik zawalić że spać się kładę o 1 (np teraz xDD) ^^"
7. Masz rodzeństwo? Jak tak to jakie? I jak ci się z nim układa?
   Mam czworo starszego rodzeństwa:
   -Agnieszka - rzadziej się z nią widuję, ogółem dobrze,
   -Ewa - nie żyje, raczej dobrze
   -Leszek - wręcz bosko
   -Ula - miszka w Anglii, a tak to to... raczej słabo... mimo dobrych chęci...
8. Które kolory lubisz najbardziej?
    Chybaaa... turkusowy i taki... jasno fioletowy, nie przypomnę sobie teraz jak się na taki kolor mówi ^^"
9. Jesteś przesądny/na?
    Wychodzę z założenia, że nie warto igrać z losem bo się to źle skończy, tak więc takie rzeczy jak np. bloody merry omijam szerokim łukiem, ale nie przeszkadza mi czarny kot czy piątek trzynastego.
10. Gdybyś miał/ła mi doradzić po jaką książkę/film/serial/komiks (czy co ci przychodzi do głowy), sięgnąć, co byś doradził/ła?11. Co uważasz za najcenniejsze w życiu (oczywiście może być kilka przykładów)?
      Hmmmm! Na pewno mangę, a że nie dawno doszłam do wniosku, że duża część otaku zaczyna od Death Note'a to chyba to bym poleciła ^^

To by było na tyle... nie mam kogo nominować... Ale jak dostanę kolejną nominację to się pokuszę o nominowanie blogów Psycho Pass, a chciałam się na razie trzymać CL ^^

2 komentarze:

  1. Witam!
    Nominuje cię do Liebster Award.
    Więcej informacji tu:
    http://codezycie.blogspot.com/2015/05/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń

Szablon by Selly